2012. március 30., péntek

Blindos Ekstra

Forrás: Blindos alus
Tesztelés időpontja:

2012. március 8., Tallinn (dobozos)

Nem nagyon volt időm mostanában sörtesztelésre, így lassanként elfogynak a draft jegyzetek, alig van már feldolgozatlan. Ez a teszt is már márciusból származik, de legalább lassan utolérem magam...

A Blindos már szerepelt egy versenyzővel a laborban (majdnem azt írtam, hogy lavórban, kissé fáradt vagyok...), akkor a Stripsusis került terítékre. Az egy teljesen más történet volt, annyi alkohol volt benne, hogy majdnem két Esktra kijött volna belőle: ebbe a sörbe "csak" 5 % szorult. A honlap tanúsága szerint 2009-ben agyonnyerték magukat ezzel a termékkel 2009-ben Litvániában, s ebből is készül két literes műanyagos opció is.

Nekem egy fél literes dobozos verzió jutott, amely a pohárba kiöntve kellemes aranyszínt vett fel, de a habképződés erőteljes ráhatásra sem (szinte függőlegesen csorgattam már a végén...) nagyon akart megindulni. Ízlelésre valahol a lengyel light sörök mezsgyéjén evez, de közel van a Tuborghoz is. Amikor pár percig békén hagytam, a hab maradékából érdekes jelenség alakult ki a felszínen: olyan volt, mintha penész lenne. Kicsit nekem édeskés, komlót alig érezni, a nagytesó jobb volt.

Megjelenés 6
Íz 7
Aroma és jellegzetességek 6
Összhatás 13
Összesen 32
Régi értékelés szerint 6,4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése